Ändrade planer!

Hade på mig denna lång kavaj med ett par svarta shorts och ett korsett aktigt linne.
,
Sitter hemma hos mig nu. Min storebror ringde runt 3 i natt och bad om lite hjälp av jonathan så han hämtade oss på campingen och vi for hem hit för att lasta på en fiddy som han ska sälja..vi var tvungen att bära fiddyn in i bilen för att om nån timma ska han köra till stockholm för att sälja den sen tillbaka hit till oss, steffi och marley stannar här. Vi fick lite betalt bara för de där? Min bror är väldens underbaraste. Så nu är börsen ett snäppt fetare. Min bror orkade inte köra oss tillbaka till campingen så vi stannar här istället. Gud så skönt! Har saknat min säng,vår lägenhet och de har bara gått en dag. Jag sitter här och gääspar och gääspar...slutar aldrig, jag måste nog sova om jag ska orka hålla igång imorgon också, ska ta bussen in till stan sen och gå upp till campingen. Älskling har farit och jobbat, åh va jag tycker synd om min bubbe. Han får aldrig sova 8 timmars sömn, han är helt knäckt, men  när han kommer hem ska han få sova lite (det är sista dagen för han idag) sen börjar vi grilla och förkröka och sen går vi ner till stan. Nu ska jag mysa med mina kissar. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0