3 dagar kvar!!

Hejsan! Förlåt för min usla uppdatering. Igår kl 3 på natten gick vi hem till jonathan och där upptäckte vi när vi skulle gå och lägga oss att de var larver i sängen!! Så feg och fjantig som vi är så vägrade vi sova där så vi gick och la oss på deras soffa i vardagsrummet och somnade inte förrän kl 6 imorse. Det blir storstädning imorgon,vi lovar!! Runt 12 så cykla vi till jonathans mormor och drack lite kaffe och mös i solen sen for vi till Cafe kajutan och åt varsin räkmacka med dom...gud så gott det var! Kollade runt lite på loppisen där runt hörnet och fyndade ett jätte fint smyckes träd som man hänger upp på vägen för ynka 50kr. Jag har aldrig fyndat något så bra! Ska visa det någon dag så ni får se. Efteråt for vi hem till Inga som hans mormor så fint heter och väntade på janina som kom efter en kvart. Vi for till stan och shoppade lite kläder sen vidare till solbacken för lite inredning. Idag kom jag hem nöjd och glad!=) Just nu har vi hela jonathans hus för oss själva till på fredag så vi har de underbart. Ska bli skönt att sova i hans mammas säng som är så himla skön!
Imorgon vill janina sola på suntan men känner redan att jag uppnått brännan jag ville ha så vi får se hur vi gör. Nått roligt måste vi iaf hitta på. På fredag ska vi till Jonathans mormors stuga och mysa med alla som redan är där. På lördag drar vi till stockholm. AAAAAAAAAAH! *Glad*
Hörs nån dag innan vi åker eller imorgon om ni har tur. Pussar/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0