Till er läsare!

Hej på er bloggläsare.

Det här inlägget är faktiskt till er. Jag har funderat grymt mycket på att lägga ner min blogg bara för att den är så himla tråkig och att jag typ tappat jätte många läsare. Känns varken roligt eller effektivt att skriva i bloggen längre. Då jag skapade den här bloggen tänke jag,'' gud va roligt att ha en dagbok på internet'' sen började jag fundera och inse att man typ inte skriver längre för att se tillbaka i bloggen då man blivit lite äldre utan nu skriver man mer för att uppdatera för att man inte ska tappa läsare eller att dom ska tycka att min blogg är så tråkig.
.
Jag orkar inte tänka som jag gjorde förrut,typ som nu måste jag blogga och sätta mig vid en dator och uppdatera vad jag gjort under dagen. Intressant? Nej, jag har inget intressant liv. Har inget att skriva förutom skola,hem,sova,äta,shoppa,festa osv. Jag vill fortsätta blogga för att det är kul att läsa sen om några år men orkar samtidigt inte. Jag vill också sätta lösenord på bloggen bara för att jag inte orkar ha nå anonyma läsare som bara läser för att. Några läsare vet jag självklart om men resten där ute som läser min blogg har jag ingen aning om. KOMMENTERA!
Så snälla kommentera vilka ni är som läser min blogg, alltså vad ni heter för det är faktiskt roligt att veta vem som nästan vet allt om mitt liv. Ni som kommenterar får lösenordet som jag ska sätta sen så ni kan fortsätta läsa min blogg,ni har på er till helgen. Kul att ni iaf fortsätter läsa min blogg fast den är så pass tråkig.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Tristansophia

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-09-05 @ 07:46:14
URL: http://tristansophia.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0