Jag har dåligt immunförsvar..

Jag är sjuk. Är förkyld och jag har feber:(
På skolan,trodde jag helt seriöst att jag skulle dö. Hostade varje minut och det har jag gjort ända tills nu så nu har jag ett sår i halsen pga att jag sväljer hela tiden och hostar så hårt att det måste ha hänt nått i halsen. Det är inte roligt!!! Ibland kan jag hosta så mycket att jag håller på att spy..Jag vill döö...Blir ingen skola imorgon,fan jag VILL för första gången till skolan och nu kan jag inte det. Great! Ni kanske tror att jag överdriver men jag gör inte det, Jag har fan de dåligaste immunförsvaret på hela jorden? Jag är alltid förkyld,någon som håller med mig? Jag kanske bär för lite kläder eller nått..Att jag har feber är något väldigt nytt för mig,eller sist jag hade det var jag typ 12. Jaja nu ska älskling få pyssla om mig eller mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Antonzahra

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2012-06-15 @ 11:38:01
URL: http://antonzahra.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0