Har inte sovit en blund i natt...

Hej på er.
Skolan började idag och det gick jätte bra, vi har fått nya lektioner så det ju roligt iaf. Hade nog världens tröttaste skoldag idag. Jag och älskling hade vänt hela fel på dygnet så vi låg inatt och prata och mös till 3 och då bestämde vi oss för att vaka och så fick det bli. Vi satt helt ensamma i vårat tvrum och spela kort,drack kaffe och såg lite tv sen hoppa vi i duschen och då var kl alltså 6 så jag börja fixa mig redan då. Så ja...jag kan inte fatta att jag inte sovit någonting idag! Var helt hängig och trött idag på skolan,känner mig spyfärdig och yr? Faktiskt första gången jag hållt mig vaken så här länge. Nu väntar jag in älskling,sen blir det äta och sen hälsa på sängen för att sova hela natten lååååång. Gott natt då!
(bilder på kattungarna kommer,ni kommer döö så söta dom är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0