Det bästa just nu!

Robyn - Indestructible!
Jag har aldrig gillat Robyn förrut men nu, Skit va grym hon blivit. Jag gillar hon till hundra och tillbaka! Hon är annorlunda men helt underbar i sina låtar.

-
Tim berg - Seek bromance

GRYM låt! Dunkas om och om. Får aldrig nog. En av dom bästa låtarna jag hört!

-
Pink - Raise your glass


Har alltid gillat Pink, ända sen jag var liten. Mamma dunkade alltid henne,så på det sättet har jag fastnat för henne. Grym i sin musik!

-
Bruno Mars - Just the way you are

Gör väldigt fina låtar. jaaa döör! Rösten ska vi inte ens tala om! Han ger mig rysningar.
Underbar,underbar!

-
September - Mikrofonkåt

En riktig partylåt. Påminner mig så mycket om nyårsen. Hon är underbar,har grym röst och riktigt snygg är hon också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0