06.27 Sunday morning

hallååå!
Frågan är vad jag gör vaken nu! Jo det är så här att jag inte kan sova. Jag och baby har suttit och spelat sanning eller konsekvens tills nu. Har ni inte spelat det så rekommenderar jag verkligen det här spelet till er som har tråkigt om kvällarna. Ikväll har vi spenderat nästan all tid hemma hos älskling där vi suttit barnvakt till Natalie sen förbi ''mormor och loa'' nån timme sådär. Spelet kanske inte är sådär roligt om man känner varandra väl så skippa det och kör på bara konsekvenserna men JAG säger bara va beredd på att göra saker du aldrig trodde att du skulle göra eller saker du kommer bli röd i fejjan av. Har haft det underbart,för att vi har skrattat så mycket så att vi till slut satt tårögda i soffan,båda två, så det måste ju vara ett tecken på att vi haft lite kul ikväll trots allt. Ska lägga mig bredvid älskling och mysa lite innan vi slocknar så hårt att vi kommer vakna runt 16.00 på dagen imorgon? natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0