Frisk!!

Hej, jag måste bara säga att jag är väldigt imponerad hur min blogg-statestik hållit sig uppe trots min dåliga uppdatering. Jag är äntligen helt frisk och jag har aldrig mått bättre. Förkylningen som jag hade tog på alla mina krafter. Jag måste ha fått något allvarligt virus i mig förra månaden för först fick jag 38,7 grader feber sen tog kylan också över min kropp och jag blev jätte förkyld plus att jag låg i feber och det var inge roligt. Låg i min säng och hade på högsta värmen i rummet och jag rörde mig knappt. Min älskling fick hämta mat åt mig och vatten,så illa var det. Efter två dagar dog febern ut och jag kände mig faktiskt som en ny josefin. Då var det bara förkylningen kvar men då orkade jag åtminstone röra på mig.
.
Förra helgen började jag känna mig ganska så frisk, bara lite snuvig. Men på lördagen bestämde vi oss för att festa och jag drack öl vilket slutar oftast inte bra. Jag brukar oftast bara bli lagomt bakis med en huvudvärk och vattenbrist men den här gången slutade det med att jag spydde minst 5 gånger i toan hos älskling. Vi bestämde oss för att fara hem till mig om jag nu skulle ha magsjuka. På vägen till bussen spydde jag 2ggr, sen fortsatte vi gå och jag spydde lite till, så höll de på tills vi satt oss i bussen. Jag fick hålla mig från att spy och jag klarade mig hem. När jag var hemma spenderade jag söndagen på toan. Frågan är ju bara om det var magsjuka eller om jag inte klarar av att dricka öl!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0