15.31

Hej!
Jag har hunnit med att städa mitt rum,sätta upp en hylla på vägen och städat katternas låda sen jag slutade skolan,. juste kattungarna har blivit jätte stora! kan fortfarande inte sätta in bilderna på datorn,men jag har säkert 1000 bilder på dom.
Jag ska berätta lite om dom istället. Dom har också fått ett namn, väldigt personliga namn!
vi börjar med...
Minno

Personlighet:
Han är den största eller han är då den mest fullvuxna av dom tre och även den busigaste. Han älskar människor så varje gång man går förbi han så springer han efter och hoppar upp på ens ben och hänger och biter på en. Minno har fått ganska mycke från nosen(dock inte utseendet), alltså lite dampattaker ibland sådär när man minst anar det. Hoppar runt på två ben och springer fram och tillbaka hela tiden. Gillar att ligga under täcket bredvid jonahan. Minno gillar även all mat och är ingen som delar med dig. Ska man beskriva minno med ett ord så är Envis det rätta ordet.
Utseende:
Minno har lite svarta fläckar lita här och var på sig och han även en randig svans så vi börjar tro att Nosen(min katt) fått till det med en grå randig katt.
Cocos

Personlighet:
Cocos är den som är sötast och har även fått namnet cocos pga sitt utseende. Hon är jätte busig ibland men blir ganska trött direkt och somnar fort. Hon luktar jätte gott och har jätte len päls. Cocos gillar att ligga under armen på en då man ligger i sängen och vill ha mycket närhet av människor.
Utseende:
Är helt vit förutom svansen som är som Minnos, alltså grå randig sen har cocos också en liten svart fläck vid örat.
Förutom fläcken och svansen så är cocos helt vit och likar helt klart en cocos boll som man vill äta på!
Tussie

Personlighet:
Tussie är den mest blyga och försiktiga av dom tre. Hon kan busa ibland men gillar mest att mysa och bli klappad på.
Hon är också den som inte har vuxit ifrån sin mor(nosen). Suger fortfarande på tissen och gillar att få sin mammas uppmärksamhet. Tussie är även den som gillar att bli buren på utan att bita,busa och hålla på. Hon älskar att sitta på min axel och titta ut bakom mig. Hon gillar också att sova under mitt hår på min axel. Tussie är den minsta av dom tre.
Utseende:
Tussie har grå randig svans som hennes syskon och hennes huvud är svart sen på kroppen är hon helt vit. Tussie är nog den som är mest lik Nosen(mamman) i utssendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0