älskade pappa (född 1959-dog 2002)

Idag har det redan gått 9 år sedan du dog. Jag vill inte att åren ska gå så fort, jag vill inte glömma dig eller glömma minnerna vi haft. Jag älskar dig så oroligt mycket därför så har jag tänt ett ljus för dig idag och jag hoppas du finns med oss ikväll, vilket jag vet att du kommer göra. Jag saknar dig så mycket så att det gör ont i hjärtat att veta att det redan gått 9år sedan du lämnade oss. Jag lever vidare för dig pappa och jag vet att du är stolt över oss. Som farmor säger - 9år av sorg och saknad! Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sandhra

Ni är så sööta som ställt upp. Hoppas inte BajsPetter varit allt för jobbigt. Och att ni fått rå om varandra. Tusen tack ännu en gång. Puss på er

2011-02-19 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0