Snart jul och det känns underbart!

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men det var för att önskelistan skulle vara första inlägg på bloggen till mina nära och kära så att dom skulle kunna se den direkt dom gick in på min blogg. Jag tror att läget är lungt nu så nu kommer jag uppdatera som vanligt. Hoppas ni saknat mig. Det har inte hänt så mycket på sistone. Har paketerat in massor med presenter,sagt hejdå till jontes mormor och man som far utomlands idag, firat maja som blev 13 i söndags, varit ute och ätit på bryggan(en restaurang), varit i luleå på bollarstore, varit hos jontes farmor osv.

Jag har religion nu så jag måste klicka ner bloggen nu, innan han kommer och ryter till. Tänkte att ni skulle få två bilder från fotolektion som är sl
ut nu..sorligt! Lätt den roligaste kursen jag gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0