Min önskelista till er som ville veta!

  • Vit morgonrock

  • Inredning till lägenheten

  • Vit täckjacka och svarta byxor (stadium)

  • Tränings kläder (stadium)

  • Hårprodukter

  • Smink

  • Present kort (klädbutik)

  • Skor (have2have)

  • Samsung galaxy 2 (telia)

  • Nattkläning (lindex)


  • Ögonfrans förlägning (aquaspa)

  • Löshår (tajmahal)

  • Systemkamera, annars ingen kamera alls.

  • Ny handväska (hm)

  • Tattuering svala
  • Inredning
    Täckjacka och byxor
    Tränings kläder
    Hårprodukter
    Smink
    Present kort
    Skor (som vanligt)
    Samsung galaxy 2
    Pyjamas kläder
    Ögonfrans förlägning
    Löshår
    Systemkamera
    Ny handväska
    Tattuering (liten)

Kommentarer
Postat av: Steffi

Shit asså systemkamera och grejer, hahaha du är rolig. Du får morgon rocken av mig haha, Billig från rusta puss

2011-12-08 @ 22:21:32
URL: http://vadvardetsteffisa.blogg.se/
Postat av: Josefin

SVAR: Haha jaa, jag tänkte ju att ni skulle köpa den till mig förstår du väl ;)

Då ska du få billigt godis från ÖB från mig.

2011-12-09 @ 14:19:36
URL: http://josefiinbergman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0