God morgon!!

God morgon. Jag är pigg som en mört och redo för äventyr. Jo det är så här att vi ska fira nyår hos min pojkväns kompis stuga med en massa folk. Ungefär 12 mil härifrån. Vi ska vara där tre dagar och köra skoter, basta och leva det riktiga norrlandslivet. Kanske ingenting för mig men det kan vara roligt att bara åka iväg och bara leva livet. Två väskor packade, en kylbäg, skotern, skoterhjälmarna, alkohol och smällare. Redooooo! Dom kommer och hämtar oss med släpen runt 10 halv 11 så vi ska fika nu sen packa det sista. Det finns så klart inge internet där men ska ta massor med kort och sen så hoppas jag att ni kommer att få en bra nyårs med massa festligheter och mys. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0