Im loving it!

Idag har vi varit lite överallt och kollat in nya ställen sen for vi även en sväng förbi Kista sen innan vi for hem drog vi på en restaurang. Alltså jag vet inte vad det är med mig, jag börjar alltid prata stockholmska när jag är här. Det är som min bror som bor här, han anpassar sig efter personen han pratar med. Är det en utläning han pratar med så börjar han bryta, är de en norrlänning börjar han prata som dom osv...jag skrattar alltid då jag hör att han byter dialekt eller vad man ska säga..lite roligt det där. Jaja idag har det annars varit en bra dag! Fick oss iväg tidigt,runt 12 tror jag så mycket har man hunnit med. Brorsan hitta en jätte fin dator som han ska köpa imorgon så det blir en till sväng förbi Kista..gör inte mig nått haha! Ska ut en sväng i mörkret nu..massa pussar till er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0