Ont i huvudet!

God morgon! Är fortfarande full och har sjukt ont i huvudet. Jag slog mitt huvud jätte hårt i marken igår när jonathan skulle dra upp dragkjedjan på mina skor. Vi var hos nån jätte skum kille igår som bjöd på champagne och allt. Mer än så säger jag inte. Har spytt hela morgonen så ni kan ju förstå att jag inte mår bra just nu. Träffade på några förredetta umeåbor som joina oss igår så vi tog deras nr så vi får se om vi träffar dom ikväll. Natalie och Natta vill festa ikväll också men jag och jonathan mår så himla dåligt just nu så vi får se när det går över. Men det blir nog fest vilket som, vi åker ju hem på söndag så man måste ju passa på och ha roligt sista tiden. Vi tänkte gå lite på ung08 och se j-son som jonathan vill se sen till rålis där festen är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0