Hemma från ung08!

Hemma efter att ha sätt den bästa konserten jag någonsin sätt på! Mohombi var KING!!! vad ska jag säga, shit han var helt underbar på scenen! Crossfire var också bra men inte lika. Sen såg jag även Lazee,Adam Tensta,Chooti Feat Monarken,Labyrinten,Newkid,Ely,Dj stress,Västafrikansk dans som va grym. Ojoj! Publiken var också på topp, folk dansa breakdance på marken i en vattenpöl och skapade värsta ringen och alla dansa..jaa kvällen kan beskrivas på många olika sätt..men den var helt klart den bästa på väldigt länge. Här får ni några videos på Mohombi och crossfire. Det kan se ganska skakigt ut men jag kunde inte stå stilla så jag dansar medans jag filmar haha. Och jag har inte världens bästa kamera eller ljud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0