Sov dags kanske!

Hej! Hela dagen har jag mått skit dåligt. Känt mig yr,haft magvärk,huvudvärk,varit uttorkad och hungrig men när jag äter så känns de som att jag ska spy..Har ätit lite majs och champinjoner som jag fick ner nyss. Mår betydligt mycke bättre nu men har fortfarande den där känslan för att spy kvar. Imorgon kommer allt vara borta. Jag körde all in igår och då får man alltid ta smällen dagen efter. Kanske inte värt det.. Så här såg min kväll ut. Först cykla vi och käkade pizza på venne sen drog vi till förfesten hos jonas sen vidare runt 9 till nazanin och robin sen 12 fick vi skjuts av min pappas kusin upp till matfesten ett tag sen tog vi bussen till efterfesten som va skit rolig...kanske därför vi stanna till 8 på morgonen. Idag har vi bara förutom lägenhetensvisningen, kollat på film och myst si o sådär. Hoppas ni mår betydligt bättre än mig..kisses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0