Söndag kväll!

Hej sitter och äter världens godaste ägg som är steckt av världens hetaste kock(jonathan). Jag älskar steckt ägg lika mycket som jag älskar tacos och krabsticks och det är MYCKET! Ni anar inte mitt beroande av dessa ägg. Senaste året har halva matmängden bestått av ägg. Till frukost och kvällsfika, ibland till middag(händer sällan). Sitter och planerar imorgon dagen/kvällen med finaste vännen här i stockholm på datorn! Det blir först förbi stan en sväng in på systembolaget osv sen fest på kvällen! Taggad till max som vanligt!! Det ska bli så roligt för det var två år sen jag träffa henne..har saknat henne massor! Ska ut till balkongen nu och ta nå bloss med jonathan..god natt snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0