Sista kvällen i Stockholm!

Hemma nu! Först for vi till The voice och såg två artister..sen slutade det så jag fick inte se mina favoriter som skulle uppträda sen drog vi och mötte Natha på busstation sen drog vi till massa klubbar och försökte få oss in. Alla hade legg och åldern inne förutom.....................JONATHAN! haha så vi försökte typ hela kvällen på olika barer och krogar men alla var lika sten hårda..tråkigt men sant! Sen gick vi mest runt och snackade och hade det mysigt. Vi gick till olika platser, notera Gick..alltså vi tog inte nått tåg så ni kan säkert förstå att mina fötter just nu värker för jag går med högaklackar också! Imorgon åker vi hem...jag tror jag börjar grina! Fan va roligt vi haft det här..ni anar inte! Kommer saknar alla vännerna här...vi ses nästa gång vi kommer ner! Jag älskar er allihopa! Tack för den bästa tiden någonsin!! Men jag har faktiskt ett hem jag ska hem till och skolan börjar också på tisdag så jag ska fort göra bort skolan sen åker jag tillbaka nästa år, kanske tidigare!
hit skulle vi gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0