Nu var det klart! Dags och fundera!

Ikväll har vi varit på lägenhetsvisning som jag sa i förra inlägget. Ojoj säger jag bara! Den lägenheten var helt amazing. Gillar den skarpt! Massa minnen dök upp när vi vandrade runt i lägenheten. Jag trivdes där på nått sätt..eller så var det väl bara tanken att pappa,jag och mina syskon bott där en gång i tiden. Men nått var som gjorde att jag kände mig hemma och trygg. Jonathan tyckte också om den men gillade nog den andra mer pga garaget som finns där.  Men vi får se..det här är inte nått man bara kan välja genom att se på dom..utan vi måste tänka över riktigt noga vilken vi ska välja..Efter visningen så cykla vi till jonathans mormor och drack lite kaffe och så sen kom janina och linus förbi och umgick med oss tills vi for, spelade lite kort och såg på Gustav vasa, ni vet sånt som gamla gör? :) Ska cykla till mig nu så det blir inge mer uppdateringar tills på torsdag om jag nu inte sitter på skolan nån dag. Puss och kram ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0