Lite bilder från Skansen!


Träffar du på en björn i skogen så ett tips spring aldrig upp i ett träd för dom KAN klättra. Tro inget annat!
Utsikten från berget! Jätte fint var det!
Älg mamman och barnen.
Sälar som sovde..
En cool påfågel som vandra runt och hälsa på alla.
Jonathan hälsade lite på björnen innan vi fortsätte vandringen.
Efter allt tittande och vandrande var vi trötta, särskilt jonathan som både var trött och hungrig så gick vi och satt oss på en restaurang som i slutet visade sig vara jätte dyr! 165kr blev det för en hamburgar tallrik och vi tog oss varsin. Det sved!!
Har mycket mer bilder men tyvärr så går det inte att he in nå mer för att datorn hittar inte drivrutinerna. Men jag klappade iaf en orm som jag aldrig trodde jag skulle göra! Har till och med film på det. Såg massa olika fiskar,spindlar,apor,nakenråttor,iller,vargar,rävar,babianer och massa mer! Det var första gången jag var där så det var grymt roligt! Kom hem kl 12 i natt. Har träningsvärk i benen nu. Tågresan hem var jobbig och lång. Sovde gott i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0