Lägenhets visning!

Imorgon kl 15.00 ska vi på våran första lägenhetsvisning. Vi har bestämt oss för att vi endast ska kolla på fyra stycken och därefter avgöra vilken vi trivdes bäst i. Eftersom att de här är våran första så är vi en aning nervösa för vad vi ska säga och göra men oftast då man är nervös så är man de i onödan. På måndag kl 18.00 ska vi på våran 2a lg-visning som min pappa bott i förut,mamma säger de ena om den medans andra säger nått annat..det är helt enkelt vi som avgör. Den 3e visningen är oklart vilken dag det skulle bli. Han ringde mig nyss men han är osäker på vilka dagar han kan och inte. Vi skulle pratas vidare imorgon. Det är lägenheten jag är mest intresserad av. Ni vet när jag var i stockholm så prata jag om att fastighetsbyrån ringde mig och jag var överlycklig och blabblabla..jag skulle ringa personen när jag kom hem till skellefteå men har inte tagit tag i det förrän nu när han ringde mig. Jag måste bli lite mer ansvarlig känner jag. Sen har vi även en på vintergatan som också är oklart vilken dag men där vill jonathan inte bo för han kände nån som tydligen bott där innan. Men det bästa med den lägenheten är att jonathans mormor bor granne med oss då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0