Kollat på två lägenheter!

Har varit och kollat på två lägenheter idag och gillade en jätte mycket. Jonathan trivdes som fisken i vattnet. Den andra var jätte ful och äcklig och hyresvärden kunde inte ens svenska så jag kände verkligen att de inte var nått för mig. Imorgon ska vi kolla på lägenheten min far bott i. Vad jag minns så var den sjukt fin och jag hoppas minnen som jag glömt kommer dyka upp. Ska jag vara ärliga med er nu så är jag typ fortfarande full! Vi somnade inte förän kl 9 på morgonen och drack till 8 på morgonen. Vaknade 14.30 och for direkt iväg till visningen. Nej nu ska jag lägga mig i sängen med älskling och se film. Nån piratefilm..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0