Idag åker vi hem!

God morgon! 
Jag är så himla trött! Man har vaknat sent varje dag och idag vaknade jag 11 helt av mig själv. Det kändes tungt men jag tvingade mig själv upp...och om jag ska vara ärlig så kändes det som att jag skulle till skolan..ville egentligen bara somna om men kände mig tvingad. Idag ska vi hinna packa,städa lite här sen åka in till stan för lite shopping. Eller så tar vi de tvärttom, shopping nu sen städa och packa..he he he så får det bli. Jonathan pappa kommer och hämtar upp oss 18.30 eller nått sen ska vi bila upp till skellefteå med dom så vi är inte framme förens imorgon på morgonen. Lång resa!! Ska röra på mitt feta arsle nu och dra iväg till stan. Puss och kram!
Just nu - trött och sliten!

Jag ska hinna leka lite med min underbara marley också.

Kommentarer
Postat av: Fanny (:

betala du för den där rosa -bandet i hörnet ? i så fall hur mycket och var kan man hitta den ?:)

2011-08-21 @ 17:02:04
URL: http://funnyfanny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0