Home sweet home!

Äntligen hemma! Eller egentligen var vi hemma i natt kl halv 5. Det blev några stopp här och var för lite rök och mat. Sovde bara nån timma i bilen så jag var helt död när vi kom fram. Vi somnade och sovde till kl 13.00...undrar hur pigg jag är ikväll haha! Vi ska grilla och mysa med mamma ikväll, hon har ju saknat oss så!! Även mina underbara kissemissar som blev helt tokiga och sprang mot oss när vi  kom. Igår efter vi shoppat och städat så tog jag och jonathan Marley till råcksta tivolitt för små barn och hon hade jätte roligt...mindre roligt blev det då jag for..jag saknar henne redan! När jag kom hem hit så hade jag massor med brev..massa från HM - 300kr på Hm för att jag är en av deras bästa kunder! Det lät ju bra. Fick även massa rabatter där också på underkläder osv! Känns bra då man knappt har nå pengar kvar! Ska packa upp väskan nu..puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0