Gääsp!

Hej på er mina underbara bloggläsare!

Ska strax gå och lägga mig, är så sjukt trött. Har haft mycket att göra så har inte kunnat sitta på datorn nått. Vi haft främmande idag och dom är fortfarande här så det är skojj! Har varit på skolan nu två dagar och det känns som en hel månad. Det är inte så bra! Igår var vi hos jonathans pappa och hjälpte dom att tömma lägenheten, städa,damtorka och hela rubbet! Fick en stor spegel av dom så den sitter på väggen nu. Skönt att kunna spegla hela kroppen. Kollade på True Talent som gick på 3an kl 20.00 ikväll. Min vän från stockholm är nämligen med men har inte sätt till henne än så jag ska ha mina ögon öppna vid tvn varje dag det är true talent. Ska bli roligt att höra henne för hon ville nämligen inte sjunga för oss i stockholm utan det skulle bli en överraskning. Snart faller mina ögon ihop, hörs kanske imorgon! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0