Det känns som att hösten redan kommit!

Burr!!
Gud va kallt det är just nu...värsta höstkylan redan! Vaknade av att jag frös och nu kan jag inte somna om så jag satt mig vid datorn med täcket. Stackars älskling som ligger utan nu och har inte vaknat. Jag fick värsta paniken då jag insåg att värmen inte kommer vara med oss så mycket mer. Jag måste ha höst kläder och en höst jacka...har jag det? NEJ!! Jag måste intala mig själv att jag behöver det nu annars så brukar jag alltid vara sist ute med att köpa välbehövda saker. Jag tänkte visa min arbetsdator på efter middan och förklara lite vad som har hänt här uppe. Jag har inte bara slappat och njutit av Stockholm om ni tror det. Jag måste kolla vad jag får säga och inte. Puss hörs senare ♥
Love/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0