City by city, night after night!

God morgon!
Vaknade upp hos natalie med natha och jonathan! Vi alla delade på en säng..trångt och äckligt!
Kvällen började med att vi mötte Natalie och Natha på Mc donalds i fridhemsplan, käkade litegran sen drog vi och mötte upp några till tjejor som Natalie kände sen drog vi hem till en av dom och förfestade med musik och massa olika lekar sen for vi hem till en killkompis till dom och festade sen skulle vi leta efterfest i skarpnäck men det slutade med att vi stod utanför Natalie och spydde kl 4 på natten sen gick vi upp till henne och somnade i hennes säng. Kvällen var jätte roligt och vi taggar ikväll också! The voice kommer till Ung08! JEEEEEEJ! Nu ska jag duscha..känner mig äcklig som sovit med kläder och smink..men det var ett äventyr och känner man mig så älskar jag äventyr. Men en sak från kvällen har vi lärt oss - Drick inte en hel champange själv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0