toarulle toarulle!

tack alla ni som röstat på madde och katti. det var dags för tråkiga annie att äntligen få gå ut ur huset och tittarna röstade helt rätt. nu kommer hon förmodligen leta upp patrik som en jävla starker haha, hon måste bara inse att han inte vill ha henne. jag har inte sätt dagens avsnitt men jag såg på hemsidan vem som fick lämna ikväll. hade tänkt säga lite vad jag tycker om alla som är kvar i huset. vi börjar med...
Martin
En väldigt fin kille som verkar tycka om humor men han söker för mycke bekräftelse där inne eftersom att han inte får så mycket som han säkert brukar få utanför. sista meningen om han.......Han är jävligt snygg!

Simon
Verkar vara en jobbig kille som pratar lite för lugnt och segt annars är han en kille som verkligen förstår verkligheten där inne. han är en vän som alla killar borde ha.
Sara
Lite för tveksam i vissa situationer. hon är skit snygg men borde ta lite mer utmaningar och borde verkligen se till att det händer nått mellan hon och martin...vi har tröttnat på att det aldrig händer nått.

Katerina
En tjatig och skrikig kvinna som inte kan vara tyst, det gillar vi men det kan bli lite för mycket av de rätt ofta. Annars är hon en väldigt smart kvinna som kan sin grej. Hon är en vinnare i mina ögon, jag kan inte förklara varför...hon bara e de.

Sonia
Hon tror ibland är hon är nått vilket kan leda till att få en bitch stämpel men som jag har uppfattat henne så verkar hon vara en väldigt härlig, omtänksam och väldigt rolig person. Gullig är hon också. Borde stå lite mer ut och synas mer.
Peter
Väldigt jobbig och tjatig gubbe som borde åka ut. Tyvär peter du har inte lyckats få mig på din sida. Jag tycker att du klagar allt för mycket och för ofta. Du tror att du är nått större än vad du egentligen är och tar lätt på sig rollen som att bestämma över saker vilket jag tycker är dåligt.
Rodney
Jag tycker inte om han. Han är raka motsattsen till den kille jag skulle falla för. Usch! Han tror att han är smart och kan trixet att få en tjej att falla för han men han har nog en liten skruv lös i huvudet. Men jag börjar se små förändringar i honom vilket är bra för innerst inne är han en liten mamma pojke.
Kristian
Mesig kille som ser förjävlig ut. Hans hår och hans mun går inte beskriva med ord hur fult det ser ut men annars så kan han vara rolig och hitta på lite små bus med rodney och det gillar jag!
Madelene
Sitter mycket för sig själv eller är mest ensam och tycker om närhet vilket är gulligt men borde inte ha tagit så mycke plats när hon komme in i bb. Annars tycker jag att hon är väldigt lugn och snäll men borde ligga med rodney så han slutar tjata om det.
Gurkan
Han är så go och fin. En vinnare i mina ögon också för att han är så snäll och söt mot alla. Han leder i bigbrother som en värdig kung. Fortsätt i samma taktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0