Solig dag!

idag är en perfekt dag för att njuta av finvädret ute. vi har sagt hejdå till skotern och flyttat den till ett garage, rummet ska även fixas lite till innan jag kan säga att allt är klart. sen börjar jag se att snön snart är borta på bakgården och att gräset börjar visas och det är ju underbart för det betyder att sommaren snart är här. när jag kom hem från skolan så gjorde jag en liten budget på alla inkomster och utgifter som kommer till sommaren och det såg rätt så bra ut om jag nu får sommarjobbet. nu ska vi köra cross till jonathans mormor för en kopp kaffe och hälsa lite på dom. puss/ josefin
- förresten förlåt att jag inte publicerat några bilder på mig i min blogg på sistone, det kommer förändringar snart, jag lovar! :)


den här fina bilden på mig och älskling har jag ritat på paint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0