Måndag

hemma hos mig går det en förkylning som aldrig verkar vilja försvinna. den har pågått nu i ungefär 2 veckor och igår kom den till mig så jag har legat hemma med min sjuka mamma och haft det underbart. idag har det även hänt lite andra saker, vi planerar en fest för min födelsedag och vi har även fått en lägenhet om två veckor som vi ska få provbo i tills över sommaren. sen såg jag också att Vanessa i bb har åkt ut, ja vad ska man säga, skönt eller tråkigt? jag skulle säga tråkigt men ändå skönt, tror inte att man kommer sakna henne eftersom att hon inte syndes så mycket. nä nu ska jag och jonathan kanske fara och hälsa på hans pappa.
puss /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0