just a good night kiss!

nu har äntligen vännerna farit, inge illa menat men jag är jätte trött efter att ha varit vaken sen kl 9.30 och det är väldigt tidigt för oss om man säger så. det blev inge grillat till middag så istället ställde jag mig i köket och lagade en jätte god middag som bestod av kyckling filé, ris, potatisbollar, en god sallad och vitlösbröd. medans jag lagade maten stod jonathan och hans vänner utanför och lagade crossen så jag kände mig faktiskt som en jävla hemmafru som lagar mat till karlarna. hans kompisar stannade till middag så det blev mycke jobb i köket för mig. senare mot kvällen drog killarna och köpte snask som vi sedan satt och drällde i oss till en film, sen fick vi även besök av inte mindre än nazanin och robin som stannade tills nu.
ska lägga mig i sängen och pussa lite på pojkvännen nu. puss! /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0