Idag är det min dag - 18år!!!!!!!

Jag vill bara tacka alla som grattat mig idag!! Ni är så söta allihopa ♥
Just nu håller min underbara familj på att fixa middagen,tårtan och till det har mamma gjort en god drink med frukter,lite alkohol och dricka i tror jag. Idag har jag stressat som fan runt och fixat lite sen även hämtat ut ett paket med ett sommar linne. Helt underbart fint, kan visa den nån gång. Sen vill jag även tacka alla som gjort något för mig och gett mig paket, allt värmer i mitt lilla hjärta. Det här är helt klart en av dom bästa födelsedagarna av mina 18år. haha juste jag har köpt cigg idag, var jätte nervös av någon anledning, sitter här nu och skrattar för mig själv hur fjålligt det där lät.
Fick jätte jätte bra presenter, det är helt sjukt hur underbar min familj är! Jag tror inte mamma vill inse att jag blivit 18år för hon har köpt ballonger och blåst upp dom och hängt upp dom utanför dörren. Känner mig mer som 9 än 18år just nu. Åh gulliga mamma, jag kommer aldrig växa ifrån dig.
-
Nu ska vi äta grillat som min kära pojkvän lagat till oss. Hörs imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0