I have the time of my life!

kära nån vilket fint väder det är idag. sitter på altan och har solat sen klockan 11 i morse. brun har jag blivit också, inte bara i ansiktet utan även på magen och armarna. har redan tackat vädergudarna för detta väder. det känns som sommar då det inte blåser. juste jag har glömt berätta att jag fått en cross av jonathan och just nu håller han på att fixa bromsarna som inte fungerar. ska bli roligt att lära mig köra i sommar hehe.. det är så härligt att se killar jobba medans man själv sitter och njuter av solen, haha nä nu var jag dum. har även igång rixfm på högvolym. 1h utan reklam så det passade perfekt! till middag hoppas vi att vi får grilla men vi måste fråga om lov först. jonathans föräldrar är borta idag så det är därför vi njuter av ensamheten utanför huset utan en massa busande syskon :) .
skriver senare puss /josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0