Glad påsk!

Glad påsk alla min bloggläsare!
hoppas ni får en bra påskhelg och att ni unnar er med inte allt för mycke påskgodis och sen att ni skickar ut era små syskon/barn eller er själva ut för att säga bus eller godis. Det är en sak man inte får missa. Jag gick varje dag som liten då det var påsk och tiggde godis och det var ju så roligt att klä ut sig. jag skulle lätt göra det igen om det var ''Okej'' för vuxna att också göra det haha.
till middag ska vi äta grillat hos älskling sen hem till mig för att mysa med lite annat gott som mamma lagat..så jag ska se till att inte äta mig allt för fet för det är ju lätt hänt på den här helgen.
nu måste vi kliva upp och börja fixa gården(det är en order!) med familjen johansson.
Puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0