friluftsdagen

igår hade vi friluftsdag där jag valde att promenera och köra friskis &svettis. jag kan ju börja med att säga att det känns i hela kroppen idag och har känt mig fruktansvärt stel i benen hela dagen. Vi gick 1 mil igår och jag och nazanin gick med ledarna som gick först hela vägen med högt tempo dessutom...resten av folket var kanske en halv kilometer bort, men mest stolt är jag över att vi jag inte stannade nån gång under den milen. sen gick vi till en stuga där rektorn och lärarna stod och grilla hamburgare  till oss som kämpade hela milen. grymt jobbat! sen hade vi friskis och svettis med ett proffs och det var jätte roligt men riktigt jobbigt! som sagt idag har jag träningsvärk och går helst ingen annanstans än till toan men nu var det planer för myskväll med vänner så what to do.
puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0