Bort med tråkiga saker och fram med färger och sommarkläder.

idag ska jag få mycket gjort hemma. just nu är jag på skolan och väntar in en svenska lektion. Efter skolan ska jag direkt hem och börja rensa bort alla vinter kläder(koftor osv) och lägga undan dom tills sommarn är över. Dom tar så fruktansvärt mycke plats i min lilla garderob. Sen ska jag rensa hela garderoben och lägga ut lite kläder som jag inte vill ha kvar på tradera och tjäna lite sommar pengar. Det känns skönt att få saker gjort innan sommaren, alltså tjäna pengar,fixa rummet,boka inför saker,fixa balkongen och gården osv. Festivalinträdet är iaf bokat och klart, vi blir där fredag och lördag.
Juste! på fredag fyller jag år....oooh happy day! 18år och känner mig som 7. Vill faktiskt inte bli äldre än så här. På fredag händer de inte så mycket förutom tårta,mys, restaurang och presenter:). På lördag är det valbords och då blir det fira min födelsedag med att bjuda hem lite vänner för att grilla,spela kubb och mysa med musik sen vidare till en fest.
-
Jag kan endast uppdatera på skolan då jag är hemma hos mig för vi har inget internet. Puss/josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0