Spsk-festen!

Gårdagen och gårkvällen var inte alls som man tänkt sig. Vi drog på första lektionen sen snabbt in till stan och köpte lunch sen hem till nazanin. Där tappa jag ut min lunch så det började inte bra, sen fixa vi oss och hade jätte bråttom för det var typ en halv timma innan klassfesten börja. Sen när vi var klara drog vi till lokalen och fixa allt. Sen upptäcker vi att ljudet/musiken inte funkar så vi får panik och ringer sebbe som snabbt dyker upp med hans dator med musik. Sen redan då börjar alla dyka upp så vi hinner inte fara och köpa nå mat eller nått. Hade iaf jävulskt roligt mellan 6-9! För runt nio började folk som inte alls var bjudna komma så vi försökte kasta ut dom men ingen lyssna på oss och det sluta aldrig strömma in folk så allt spåra ur. Jag önska att man kunde lita mer på klassen....men inte det inte. Nu tror jag inte att det kommer bli nå mer klassfester framöver vilket är jätte synd. Tack klassen för en bra början iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0