Söndag!!

Hejhej
''

sitter hemma hos älskling och väntar på att det ska vara vår tur att bada. det verkar ju som att alltid då vi ska bada ska resten av johansson familjen också bada,haha. nä nu ska jag inte vara sånn. Imorgon är det skola och det känns förjävligt! Så jävla skoltrött är jag redan efter 3-4 veckor på skolan. Saknar sommaren så att det gör ont i hjärtat att ens prata om det. Längtar till på torsdag då studiebidraget kommer. Känner mig fattig som inte ens har en krona i plånboken. Måste fara till ungdomsmottagningen imorgon,men orkar inte. Jag är trött på livet om man säger det så! nä nu säger vi god natt och sov gott allihopa!
(sovmorgon till 10 över 12,underbart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0