Jag är fan dum i huvet!

Fan märkte nyss att jag glömt plattången på i mitt rum. fanfanfanfan...nu är det ett stort bränt märke på golvet. Mamma kommer inte bli glad! Nä nu måste jag skärpa mig,jag glömmer den alltid på. Jaja men nu lärde jag mig iaf en läxa,hoppas jag! Det kunde ju ha börjat brinna och den här gången hade jag kanske bara tur... Hade jätte bråttom imorse så jag drog bara på mig kläderna och sminket snabbt och hann inte ens platta håret eller nått. Satt bara igång den sen glömde jag bort den totalt.
'
Skolan var iaf lång men nästan bara roliga lektioner. Har varit förbi älskling och hämta alla mina skor så nu har jag en hel samling här. Alla skor är nu äntligen samlade,det känns bra. Ikväll blir det plugga som bara den!
Så vi hörs nog imorgon. Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0