Vilken lättnad!!

Juste glömde berätta hur det gick på ungdomsmottagningen i fredags. Var där utan nazanin den här gången men jag tog tag i det ändå och for dit. Först prata vi om allt och ingenting. Sen fick jag sätta mig i ''den där stolen'' Gud va obehagligt det var att ligga där naken och låta nån okänd person peta i en osv. Ja ni vill inte ens veta hur det gick till. Det var nog det värsta jag varit med om, och jag lovar er att det inte alls var pinsamt i slutet då jag for därifrån. Allt kändes så jävla skönt att det var gjort! Och jag rekommendera er alla att fara dit. Det tycker jag nästan alla ska göra minst en gång. Jag tog även massa prover, hit och dit. Och allt såg bra ut faktiskt. Tog ett till prov som jag kommer få veta om jag har det förrän om två veckor. Så jag ska dit igen då men jag är inte alls orolig den här gången för det är väldigt liten risk att jag har det. Men nu är jag så jävla stolt över mig själv som vågade allt det där. Jaja nu har jag delat med mig nog om mitt liv. Men som sagt FAR DIT OCH KOLLA ER!

Kommentarer
Postat av: Celina

Ja den där stolen är ju inge vidare. Men det är viktigt att hoppa upp i den. Skönt att det gick bra för dig! =)

2010-10-28 @ 20:53:16
URL: http://finest.se/celinaryden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0