Sommaren 2010

Det här var helt klart den bästa sommaren av alla mina år! Jag hann mad massor!
  • Skolavslutningsträff med klassen på bondstan.
Vi fikade och hade det bara jävligt mysigt i solen!
  • Salusand med älskling familj.
Det måste göras om! Hade hur roligt som helst. Det skulle ta en evighet att berätta. Vi bada i stora vågor,festa,spela fotboll och mycket mer.
  • MASSA gillkvällar med grabbarna.
Har haft massa mysiga kvällar i myrängen med boys! Och även ibland annat folk. Iaf det bästa!
  • Fest i mängder! Varje helg skulle ja tro.
Fest,fest,fest,fest vad mer finns det att säga. En helg mer full än den andra.
  • Stockholm med älskling, den bästa sthlms resan hittills! ♥
Gud vad jag längtar till nästa sommar! Den här gången utomland med dig älskling. Stockholms
resan var iaf helt underbar. Träffa Massa nytt folk och hade roligt varje dag. Var det 3 veckor eller 4?
Vi kunde vakna upp en morgon och undra vilken dag det var,haha.
  • Träffat massa med nya människor! Gått på massa okända hemmafester också.
Följde Nathalie osv på massa skumma som roliga fester. Något alla garanterat vill vara med om!
  • Varit på Skelleftefestivalen, ung08 och massa andra okända festivaler i sthlm.
Jaa vad ska man säga. Festivaler som festivaler. Lika galna över allt!
  • Min bror tog studenten så det det blev en stor fest hemma hos mig.
En härlig dag med trevligt folk och massa skratt! Hög musik och dans!
  • Solat och badat mer än vad hade förväntat mig.
Nästan varje dag for jag och nazanin och sola på olika platser. Köpte glass och njöt av solen. Det har även
varit massa bad, varje dag i sthlm.
  • Många långa mysiga promenader på nätterna.
Jaa vi har minst gått 20 promenader i sommar, långa var dom också! Men det gillar vi.
  • Broshan, steffi och marley flög hit till skellefteå för att hälsa på oss,även syrran kom med hennes barn.
Lika roligt varje gång dom hälsar på. Dom livar upp stämningen hemma hos oss och fullt blir det också men mysigt.
  • Jag och mamma umgås massor! ♥
Vi har umgåst varje gång jag varit hemma. Lagat god mat tsm,''spa dag'' med varandra, solat tsm,mysiga kvällar hemma med chips osv. Underbart,underbart!
  • Många olyckor och bråk inträffade, nämner inte här.
Ojojoj säger jag bara. Ni vill säkert veta men jag kan tyvärr inte berätta. Säger bara ''Polispolis potatis gris'' inge mer än så :)
Ja det var nästan allt skulle jag tro. Har säkert glömt massor men det här var på ett ungefär vad jag gjort i sommar. Den bästa sommaren om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0