Onsdag

(ända bilden jag hitta på mammas dator)
Jag och min bror som ni ser.



'
förlåt för att jag inte uppdaterat mig men jag har haft lite svårt att hitta nån dator att sitta på, för våran dator är på lagning. Det har varit svårt utan dator men ändå ganska skönt. Älskling har inte klagat på mig för att jag sitter vid dator och jag har inte heller haft så ont i huvudet för att jag suttit för mycket vid datorn och ansträngt ögonen för att se nått.
Har inte gjort så speciellt mycket. I fredags så blev det en liten mysig grillfest utanför Andreas och på lördag gick jag på stan sen på söndag tog vi det bara lugnt. Har nu festat 6 helger i rad nu så nästa helg ska vi göra annat har jag bestämt!
'
Ska kila nu kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0