ONSDAG

Sitter och pluggar här hos älskling. Vi kom nyss hem hit så jag har just börjat men jag upptäckte nyss att jag har borta min engelska bok så just nu sitter jag inne på glosboken.se, väldigt trevligt...Jag är mer än säker på att det kommer att gå jätte dåligt på provet.
'
Efteresten så gick det jätte bra igår på jobbet. Vi jobbar på folketspark för er som är nyfikna. Det var nån slags fest där för alla inom restaurang branschen i skellefteå, så vi servera drinkar och mat i stora lass. Musik,dans, roligt (show) band och glada miner. Mitt bord vart jätte onyktra...tror jag gav dom lite FÖR mycke alkohol. Nä men jag ser framemot lördag då vi jobbar igen. Då kommer ''fin folket'' (Have to be good). Jag har nu träningsvärk och ont i fötterna sen igår. Men det är bara att bita ihop..
'
Nä nu stänger ja ner datorn för ett härligt bad med älskling. Vi älskar att bada om ni inte redan har förstått det :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

gud vilka snygga skor!

2010-11-02 @ 09:28:22
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0