One sweet day!

God morgon eller god dag föresten!

Det blev trots min trötthet att vi festa igår. Det var väl nice ändå! Innan det var vi och körde mamma till helloween party i stan och hämtade henne vid 2. Hon måste ju också få ha roligt på halloween. Men gud va många som var på station, jag längtar så himla mycket tills det är min tur att gå in där. 5 månader kvar och det lär väl gå fort om man inte tänker på det så mkt. Jaja nu svamlar jag. Ska snart ta bussen till jobbet. Ska vara där halv 5 och det slutar 11 så jag är hemma kring halv 12 och då ska jag hoppa av bussen och gå direkt mot en till fest där älskling väntar på mig. Hur ska jag orka festa igen? hmm..Jag får väl klura ut den frågan då jag är på jobbet. Sitter här vid datorn och sjunger jätte högt till alla låtar. Älskling är jätte irriterad på mig just nu men jag älskar han med:)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0