Info om mitt liv just nu!

Hallå!
Vaknade kring 9 idag,kändes inte så bra eftersom att det är sista dagen man fick sova ut innan provveckan börjar. Har inte berättat vars jag ska vara än men det blir på Viking tillsammans med nazanin. Hoppas på en rolig vecka men det är tveksamt. Kommer iaf jobba med dessa människor.
Imorgon har jag även tid hos vårdcentralen för att jag ska ta bort ett födelsemärke som har blivit svart, är jätte nervös men det går nog bra ska jag se! Måste även till sjukhuset för att kolla om jag fått en annan sak. Kan tyvärr inte berätta det här. Det kan vara väldigt allvarligt men jag kan säga att om jag nu har det så måste jag opereras snarast! Har gråtit och allt så nu är jag nog redo för att ta bort det! Kan inte annat än att hoppas att det inte är nå allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0