Sagan om prinsen och grodan!

Jo det började med att jag följde Julia till kåken(fritidsgården i skehamn) för att hon inte hade nån att fara dit med. Det var typ 3:e gången jag var där så jag kände knappt någon skelleftehamnare då. Pinsamt var det. Men vi satt oss iaf och spela singstar och sen efter en halvtimma kom jonathan och alla hans kompisar och satt sig vid oss och lyssna på när vi sjöng. Så blyg som jag var så slutade jag sjunga och gav micken till nån av hans kompisar. Jag satt då där i soffan och såg att någon satt och kolla på mig, det var alltså jonathan. Jag tänkte inte så mycket på det utan bara kolla bort och föll för hans kompis istället som var så snygg enligt mig. Inget speciellt hände den kvällen.
'
Nästa dag satt jag mig vid datorn och såg att han addat mig. Jonathan alltså. ''Fyfan va ful han var'' tänkte jag då. Berättade till julia att han addat mig och fråga vem han var av dom där killarna. Hon sa att dom varit på G och att han är jätte konstig typ. Så jag tänkte inte mer på det. Varje gång jag loggade in på apberget så hade han kommenterat en av mina bilder typ ''söt du är'' osv. Tyckte att han var lite konstig som aldrig slutade kommentera. Men jag kände mig ändå lite rörd av alla fina kommenterar han skrev till mig. Så vi börja skriva med varandra varje dag på msn och apberget.
'
Efter en månad börja han skicka hjärtan till mig och jag tyckte så klart att det var lite skumt med tanken på att vi inte kände varandra men vi bestämde iaf att ses men det blev aldrig av, vi båda var så blyga att vi knappt vågade vara med varandra ensamma. Så jag tjatade och tjatade på nazanin att hon skulle följa mig dit för jag började gilla han väldigt mycke men hon ville aldrig följa. Ända gången vi sågs var ute då vi hälsade på varandra och pratade lite sen följde han även helt själv med oss tjejer till hannah men for typ lika snabbt som vi kom.
'
Nu hade det gått nästan ett år och alla började klaga på att vi aldrig sågs och att vi var så fjantiga osvosv. Folk tyckte att vi skulle ge upp men vi gav oss inte. Vi tyckte så mycket om varandra. En dag tog jag tag i det hela, bestämde mig för att fara dit och den här gången ville nazza följa så vi tog bussen till han och stod utanför hans balkong och ropa på han. Han blev ju så klart chockad men kom ut tillslut. Vi gick in till han och myste i hans säng medans nazza satt sig vid hans dator.
Åh det var verkligen så underbart att vi äntligen låg där tsm i HANS säng tänkte jag. Jag var lycklig som låg i hans famn. Han kände väll desamma.
'
Nu idag har vi nästan varit tsm i 4 år. Man kan ju tycka att det är lite väl länge men jag säger bara såhär, det här är bara början på vårt liv tsm.

Hans egenskaper: Snäll,omtänksam,ganska djup,jordnära,känslig, envis, stort temperament,trevlig mot alla,busig.
Hans bra egenskaper enligt mig: Laga mat, bra på visa känslor, städa, ta hand om mig, säga ifrån, alltid glad.
Hans sämre egenskaper: Direkt det går dåligt ger han upp, lätt irriterad.
Jag ser inget dåligt med denna underbara människa! Han är allt jag önskat mig ♥
Det är väl det här som hållt  ihop oss så länge. Vi båda är så jävla lika, busiga, knäppa, konstiga och allt sånt där. Jag är lycklig med dig och det är dig jag vill vara med resten av mitt liv. Jag älskar dig jonathan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0