Hemskt!

Idag när vi gick till stan från skolan upptäckte vi en död katt vid sidan av vägen. Ogud va he mskt det var! Ögonen var utploppade och munnen var öppen. Kunde inte hålla tårarna borta. Det var fan det värsta jag varit med om. Jag älskar katter,har en själv som jag älskar mer än nått annat! Kunde inte sluta tänkta att ''tänk om det där va min katt''usch det var inge roligt! Men jag är hur glad som helst att vi hitta den. Dumma jävel som bara lämnat den vid sidan av vägen! Säger inte att den personen som körde på den ska men man kan ju tänka på att sakta ner då man ser nå djur vid sidan av vägen utifall att den skulle bli rädd och springer över eller vad som helst. Underbara klassen som stannade av för att försöka ringa polisen! ♥
Men nu glömmer vi det här! Det är för känsligt ämne för mig. Sitter och pussar på min fina kissekatt! love u nosen!!

Kommentarer
Postat av: Patrik_k

du är ju fett sexig ;)

2010-10-01 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0