FREDAG!

Jag kom just på att jag kanske inte kan festa i helgen. Ska jobba imorgon och ikväll orkar jag knappt plus att festen vi ska till är imorgon. Jätte trevligt att man ska måste börja festa kl 11 på kvällen imorgon när man kommit hem från jobbet och är trött och sliten och när alla redan haft kul och kanske ska börja avrunda kvällen eller dra ut på krogen. ÅH! varför denna helg? Snälla Maria ring och säg att det inte blir nå jobb imorgon...:/
Jag som har planerat så mycket och allt. Det suger..
Nu ska vi dra till älsklings mormor och Loa som kom hem från egyptien igår kväll, trevligt trevligt! Sen hem till mig där mitt nya löshår ligger och väntar på mig ♥
Nu har man iaf höstlov i en vecka, underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0