bunny outfit

Just nu ligger jag i sängen helt dööd. Gud vad sliten jag känner mig. Skulle nog lätt kunna sova nu. Äter vaniljglass med lakritssås,mums säger jag bara! Älskling är just nu hos en kompis för att hämta en sak så jag har nu en halv/timmes ensamhet och den brukar oftast bestå av dator eller tv. Måste ju passa på att sitta vid datorn för när han kommer så ska vi bada (IGEN) och sen förmodligen se tv om det är nått bra där såklart. Fick veta idag att jag jobbar ensam på lördag..hur ska detta gå? Hoppas jag får ta med gabban. Btw gabban jag har inte frågat än,jag gör det imorgon. Känner på mig att jag ändå kommer att få ett nej..men det är värt att fråga iaf.
'
For idag efter skolan och leta en halloween dress till helgen och nästa och jag hitta en perfekt kanin outfit! 300kr! värt? jaaaaa. Hoppas nazanin också kör på den:)
Den ser ungefär ut så där men jag kommer absolut köra med svarta leggings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0